07 April 2007

Hvem er død?

Nå er jeg i Køben, og det er skjønt. I går syklet jeg rundt på Nørrebro på en gammel skramlesykkel og spiste lunsj/frokost nede ved kanalen. Det var helt sinnsykt godt og mye. Her er lista: Fire stykker brød, yoghurt med nøtter og honning, marmelade, to tykke stykker ost, eggerøre av minst tre egg, salat med pesto og hjemmelaget fantastisk god krepse/krabbesalat, spidd med sataykylling og ananas og frisk frukt. Pris 95 danske. Mmmm! Nå ble jeg sulten igjen.

... Politiken og en kanne kaffe hørte selfølgelig også med til den perfekt påskefrokost!

Mens jeg syklet rundt ble jeg oppmerksom på alle flaggene som hang på halv stang, og jeg skal si at det tok litt tankevirksomhet til før jeg klarte å regne meg fram til hvem det er som er død... Flagger vi på halv stang i Norge også på langfredag?

1 comment:

Unknown said...

DUDE! I just got back from Berlin and Hamburg and wow it was awesome! It looks like we went to almost the exact same places! How did you like the Newton photo museum? I thought it was awesome and it was only a block fromt the hostel we stayed at. I noticed it on the train two nights ago. Anyways, this break was awesome!!!